HEINEKEN VERUJE U SNAGU NOVOG SADA

Kompanija Heineken Srbija doo Zaječar je proizvođač piva u Srbiji koji aktivno posluje u dve pivare. Proizvodnja i logistika se obavljaju u pivarama u Novom Sadu i Zaječaru, a administrativna kancelarija je u Beogradu. Dok je pivara u Zaječaru ponosna na svoju dugogodišnju tradiciju i pivarsko umeće koji datiraju još od 1895, pivara u Novom Sadu je jedna od tehnološki najrazvijenijih pivara u regionu.

Osnovna delatnost kompanije je proizvodnja, distribucija i prodaja piva. Portfolio brendova kompanije čine sledeći brendovi: Heineken, Amstel Premium Pilsener, Kapuziner Weissbier, Krušovice Imperial, Newcastle Brown Ale, Sol, Strongbow, Zaječarsko, Zaječarsko Crno, Laško Zlatorog, Weifert, PilsPlus, Master pivo.

Transparentnost u svakodnevnom radu i komunikaciji, poštovanje za pojedinca, lokalnu zajednicu i društvo, strast prema kvalitetu i korporativna društvena odgovornost predstavljaju ključne vrednosti same kompanije. Kao sastavni deo društva u kojem posluje, kompanija uspostavlja, razvija i neguje jake veze sa gradovima Novim Sadom i Zaječarom kroz obostranu saradnju usmerenu ka poboljšanju kvaliteta i standarda života svih građana.

Dugogodišnja saradnja HEINEKEN-a, Grada Novog Sada i drugih novosadskih institucija i organizacija u cilju poboljšanja kvaliteta života građana, 2016. godine se nastavlja kroz akciju „Društvo, ko vozi kući?” – Odgovorno uživanje na Exit-u uz besplatan prevoz. Agencija za bezbednost saobraćaja, kompanija HEINEKEN Srbija i Exit Fondacija su se ujedinile sa ciljem povećanja bezbednosti posetilaca svetski poznatog novosadskog festivala Exit, kako bi uživali odgovorno i bezbedno se vratili kući. Uz slogan „Uživajte odgovorno”, organizatori pružaju mogućnost posetiocima najboljeg evropskog festivala da se, putem sajta www.exittrip.org prijave za besplatan autobuski prevoz na relaciji Beograd – Novi Sad, do Exita i sa Exita.

Zahvaljujuću visokoj tehnologiji proizvodnje i kapacitetima svojih pivara, kompanija je fokusirana na dalji razvoj svog poslovanja, tako da HEINEKEN Srbija izvozi u više različitih zemalja.

Pivare u Novom Sadu i Zaječaru poseduju najznačajnije međunarodne sertifikate kvaliteta, poslovanja, proizvodnje, organizacije i zašite životne sredine kao što su ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 22000 uz strogo kontrolisane uslove i parametre u procesu proizvodnje a iznad svega kvalitetan monitoring (kako procesa, tako i tržišta).

Kompanija u Srbiji je uvela i primenila sve procedure i standardne matične kompanije HEINEKEN, koji su često stroži i od onih koje propisuje evropska regulativa.

Od samog početka svog poslovanja, značajne investicije su uložene u modernizaciju proizvodnih postrojenja, kao i u samo pakovanje, što je rezultiralo najvišim kvalitetom brendova proizvedenih u ovim pivarama. Pored investicija u tehnologiju i proizvodnju, kompanija dosta ulaže i u obrazovanje svojih zaposlenih a deo ovih ulaganja je usmeren na poboljšanje uslova rada, povećanje radne efikasnosti, kao i na bezbednost i zdravlje na radu kroz stalno unapređenje održivog poslovanja.

Stvaramo bolji svet je strategija kompanije HEINEKEN čiji je fokus na održivom poslovanju u celokupnom lancu vrednosti: od zrna ječma do poslužene čaše piva. Kompanija je posvećena smanjenu potrošnje vode i njenoj balansiranoj upotrebi, smanjenju emisija ugljen dioksida kao i smanjenju potrošnje energije, a ove vrednosti su, iz godine u godinu, sve niže zahvaljujući različitim inicijativama.